SALA DE PREMSA I NOTÍCIES

Per a Assocome, la infraestructura integrarà “la realitat i dinamisme del polígon alimentari” a la ciutat

Els empresaris de Mercabarna, satisfets amb l’entrada en servei del nou tram de la Línia 9 del metro de Barcelona¬¬¬

Barcelona, 1 de febrer 2016.- L’Associació de Concessionaris de Mercabarna (Assocome), organització que reuneix les quasi 800 empreses que operen al polígon alimentari de Barcelona i els gremis majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM) i Peix i Marisc (GMP), es mostra especialment satisfeta davant l’anunci de l’entrada en funcionament, el pròxim 12 de febrer, del nou tram de la Línia 9 del metro de Barcelona. Aquest tram enllaçarà Barcelona amb el Prat a través de l’Hospitalet. Cada dia laborable accedeixen al recinte unes 23.000 persones.

01/02/2016

Per al president d’ Assocome, Joan Llonch, a més dels avantatges derivats de la millora de la connectivitat del recinte amb punts estratègics com l’aeroport de El Prat, la Fira, i les ciutats de Barcelona, L’Hospitalet i Prat de Llobregat, el nou tram “integrarà el polígon alimentari al teixit urbà cosa que afavorirà la percepció de proximitat de les empreses i mercats centrals de Mercabarna per part dels ciutadans”. Des d’ Assocome asseguren que la nova infraestructura llargament esperada facilitarà l’accés al recinte a bona part dels seus usuaris habituals de manera còmode i sostenible – treballadors, proveïdors, serveis, etc. -. I destaquen especialment que “acostarà la realitat del polígon alimentari més important del sud d’Europa i els seus mercats majoristes a la vida de Barcelona i àrea metropolitana”.
En el seu conjunt, les empreses de Mercabarna generen a prop de 7.500 llocs de treball directes. Cada dia laborable accedeixen al recinte unes 23.000 persones i una mitjana de 14.000 vehicles.