Els Majoristes de Fruita i Hortalisses, i Peix i Marisc de Mercabarna informaran de tendències en consum i previsions de venda dels aliments més típics de les Festes

Impulsen la campanya “Per Nadal, la Bona Cuina que et cuida” amb la col·laboració dels detallistes

15/12/2015

Barcelona, desembre, 2015.- Els Gremis Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM), i Peix i Marisc (GMP) de Mercabarna informaran de la previsió de comercialització dels productes més típics i tendències de consum per a aquestes festes. La conferència de premsa comptarà amb les intervencions dels presidents de l’AGEM i el GMP, Jaume Flores i Leandro Serra, respectivament.

La cita serà el dimecres, dia 16 de desembre, a les 10:30h del matí, al Centre Directiu de Mercabarna. L’acte es completarà amb la presentació de propostes de menús originals i festius amb productes frescos, de qualitat i bé de preu, elaborats pel Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB. Els majoristes informaran també de la campanya que es durà a terme als mercats municipals i xarxes socials “Per Nadal, la Bona cuina que et cuida”. La iniciativa compta amb els suport dels gremis Provincial de Detallistes de Fruites i Hortalisses de Barcelona, i de Peixaters de Catalunya.

Professors de cuina i alumnes del Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB protagonitzaran un SHOWCOOKING EN DIRECTE amb els plats centrals dels menús – Infantil i Adult’15 - així com del “Còctel Blody Marí 2015”. L’acte es completarà amb un ràpid taller que mostrarà als assistents, en pocs minuts, com obrir ostres.

Esperem comptar amb la vostra assistència

Agenda:
Dia: Dimecres, dia 16 de desembre de 2015
Lloc: Sala d’actes. Centre Directiu de Mercabarna, carrer Major, 76 – 1a planta. Hora: 10:30h.