La iniciativa s’estendrà a tots els mercats municipals de Barcelona i l’àrea metropolitana

Els Majoristes de Fruita i Hortalissa de Mercabarna proposen treure tot el partit als productes de temporada
amb una tardor “foodie”

S’avançaran les previsions de comercialització dels productes més típics de cara
la Castanyada

26/10/2015

Barcelona, octubre 2014.-  Els Majoristes de Fruites i Hortalisses de Mercabarna (AGEM), presentaran el pròxim dimarts dia 27 d’octubre, a partir de les 10:30 del matí, la segona edició de “Els Sabors de la Tardor”. La iniciativa vol promoure les fruites i hortalisses de temporada i potenciar les festes gastronòmiques tradicionals. La campanya es completarà amb “La Castanyada més foodie”, receptes pensades per satisfer la curiositat dels més “cuinetes”,  gaudint de les fruites i hortalisses genuïnes de la tardor, especialment carabasses, moniatos, caquis, magranes, codonys i bolets, molt arrelades a la nostra cultura.  La iniciativa compta el suport del Gremi de Detallistes de Fruites i Hortalisses de Barcelona i arribarà als 39 mercats municipals de Barcelona, així com mercats i establiments de l’ àrea d’influència, de la mà dels propis fruiters i fruiteres.

La convocatòria comptarà amb les intervencions de la portaveu del Gremi de Majoristes de Fruites i Hortalisses de Mercabarna (AGEM), Eva Cano; el president del Gremi de Detallistes de Fruites i Hortalisses de Barcelona i Província, Tino Mora;  l’expert en bolets i trumfes de l’AGEM, Jordi Serentill i el Dr. Miguel de la Guardia, Catedràtic de Química Analítica de la Universitat de València qui explicarà els resultats de recents recerques pioneres sobre els beneficis per a la salut dels caquis.

La confecció en directe de receptes gastronòmiques de “La Castanyada més Foodie”,  a càrrec de l’Escola d’Hoteleria i Turisme CETT, un tast del Còctel de Magrana i les Xips de Moniato un dels suggeriments destacats per a la Castanyada 2015, i una lluïda exposició de productes de tardor completaran la sessió informativa.

___________________________   AGENDA ________________________________

Dia:     Dimarts, 27 d’octubre de 2014

Hora:   A partir de les 10:30

Lloc:    Seu del Gremi de Majoristes de Fruites i Hortalisses de Mercabarna

(AGEM). Carrer Major, 75 Pavelló “G” 2ª planta. Mercabarna.